Totalul afișărilor de pagină

joi, 8 februarie 2018

Buna tuturor.
Suntem in februarie 9/2018.Afara ploua cu galeata.
Am reusit sa intru la iernare cu trei stupi Warre.Unul s-a pierdut undeva prin noiembrie.
Cateva roiuri ametite le-am bagt in dadant.Un an de refacere.Mortalitatea a continuat tot anul.Familiile s-au refacut cu greu, dar s-au refacut.La ora aceasta stupii sunt ok.
Pare o iernare cum rar a fost de cativa ani.Satisfactia este mai mare si pentru faptul ca fenomenul este general si la stupinele din jur, semn ca molima a trecut.Dupa 30 ani de apicultura am ajuns sa ma intreb daca maine va fi mai bine;fac aceasta remarca pentru ca stuparul e optimist prin definitie.Altfel cum Dumnezeu sa dormi noptile in padure singur cuc si cu stelele deasupra ta?
Unii cred ca o faci pentru bunastare.In parte e adevarat, in parte insa este in drog.
Mi-am facut o matrita si mi-am turnat primele foi din ceara mea sterilizata intr-o oala sub presiune.Incerc sa evit orice sursa potentiala de intrebari fara raspuns.

Niciun comentariu: